pondělí 5. ledna 2009

Tak co letos, pánové?

POZORPOZOR.
Informační schůzka ohledně dalšího výletu do zahraničí, tedy do hor, je naplánována na 15.5.09 někde v Praze...koordinátor akce Martin M.(piggi)


Prosím začněte navrhovat a plánovat. Kam letos vyrazíme,jaké vrcholky či cesty zdoláme. Pište ať je z čeho vybírat.

První nápady již zazněly:

Slovensko - roháče-zimní přechod..cca únor
bielanské tatry...léto

Kavkaz- Elbrus :-)
Turecko - Ararat
Írán-celá země
Evropa - Matterhorn, opak mt.blanc, jine 4000covky

a take zimní vandr teď v lednu...kolem 20. až 26. ledna

co vy na to. piště komentáře a články.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já sem pro opakování letošního zářijového výstupu opět v září jinou cestou......a co se týče doplnkových nebo přípravných akcí, tak tam to jednoznačně u mě vypadá na Gr.glockner nebo Gr.venediger 3666 trénink v trhlině a práci na ledovci v červnu upozornění:prioritně se nebude jednat o výstup na vrchol. Já jiné výlety neplánuji ale rád s vami pojedu.Mimoevropské,tzn.výcetýdení výlety by se měli plánovat už ted na rok 2010.....s pozdravem pik

Anonymní řekl(a)...

A co dámy ? Pro nás byste něco neměli ? Pro začátek by stačila nějaká menší hora.

Anonymní řekl(a)...

nebo raději kopeček (zmrzliny)...

roman.holub řekl(a)...

3666,,to neni hezký číslo/výška.
Takovej můj horosen je ten Matterhorn..no uvidíme (dámy s sebou neberu). Ale o září bych taky zopakoval..kdo mě bude sponzorovat??hehe

Anonymní řekl(a)...

Škoda, mohl to být hezký výstup....